Termenii de livrare

Fiecare comandă înregistrată de la CLIENT pe www.olele.ro este procesată automat și transmisă pentru ambalare.

Dacă trebuie să specificați detaliile comenzii dvs., vă rugăm să ne contactați în prealabil la 088-911-8888 în fiecare zi lucrătoare de la 9 am la 5 pm

Folosim serviciile companiei de curierat Econt.

Plata se face prin PLATA, adică achitați comanda la primire. Livrarea se face pe cheltuiala clientului și se percepe în conformitate cu tarifele standard ale companiei de curierat ECONT. În cazul plății în numerar la livrare, se utilizează transferul de bani poștal (PPP). Veți primi un document fiscal de la Econt ca operator poștal licențiat pentru transferuri de bani poștale în sensul Legii privind serviciile poștale. Salvați documentul fiscal, care înlocuiește o chitanță în dovada plății!

Fiecare dintre transporturile noastre se deplasează la dvs. cu opțiunea OVERVIEW, vă rugăm să vă asigurați că profitați de aceasta și verificați expedițiile în fața COURSE sau ECONT OFFICE. Lipsa sau neconcordanțele din comanda dvs. care nu sunt înregistrate cu un curier sau un birou de econt nu vor fi respectate!

Noi vă trimitem produsele în formă comercială nedeterminată și conținut complet utilizabil! Dacă aveți vreo îndoială cu privire la acceptarea produselor, vă rugăm să ne contactați imediat și să faceți o reclamație către curierul care livrează comanda.

Dacă doriți să profitați de dreptul dvs. de returnare a unui produs în termen de 14 zile, acesta trebuie returnat într-o formă comercială. Prin comerț, înseamnă că produsul nu este inclus și nu este folosit.

În cazul unei reclamații, al unui eveniment de garanție, al unui produs greșit, al unui produs lipsă, este imperativ să ne informați prin FORMULAR DE ÎNTREȚINERE aici!

Clientul care a efectuat comanda se obligă să dispună de transport în termen de 7 zile de la sosirea sa la biroul Econt. În cazul în care nu primiți comanda în termen de 7 zile de la un curier, în fiecare zi veți fi taxat un depozit de 4.80lv. (TVA inclus) conform tarifului companiei de curierat. Dorința de a ține încărcătura după a șaptea zi trebuie scrisă în scris de către client.

Rețineți că, odată ce ați terminat comanda dvs., aceasta este livrată companiei de curierat cât mai repede posibil și nu poate fi oprită. Dacă anulați o comandă deja trimisă, datorați livrările companiei de curierat în ambele direcții.

Ne rezervăm dreptul, în împrejurări neprevăzute, de a vă furniza produsele într-un interval de timp diferit de cel menționat mai sus, din motive care vă vor aduce la cunoștință în timp util.

Consilierea profesională și abordarea individuală a fiecărui client sunt garantate!

Fotografiile și videoclipurile din fiecare ofertă au un scop reprezentativ, detaliile produselor sunt descrise în ofertă!

Toate celelalte termeni și condiții generale ale olele.ro

Vă mulțumim că sunteți clienții noștri!

olele.ro utilizează biscuiți ca să facilităm cumparaturile voastre. Dacă continuați să folosiți serviciile noastre, vom accepta ca sunteți de acord cu termeni pentru a folosi aceste biscuiți. Aflați mai mult și [despre cum puteți să refuzați la aceste.]